روز آموزش HubSpot

روز آموزش HubSpot

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 14:53 | بازدید : 75
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

Site Design - خدمات شبکه هزارسو

 

مثال زیر نشان می دهد که چگونه Medium از یک عنصر چسبنده در پایین صفحه استفاده می کند تا به کاربران نشان دهد که چه تعداد خوانش رایگان برای آنها باقی مانده است. کاربران هنوز هم می توانند به راحتی محتوا را بخوانند ، سپس در صورت آماده شدن ثبت نام را انجام می دهند.

 

موبایل-رفتارها-طراحی-وب-2-2

 

3. صفحه های بارگیری پیشرو و اسکلت

به منظور مقابله با دامنه توجه کمتر کاربران ، ما دائماً در تلاش هستیم که در سرعت سایت بهبودهایی حاصل کنیم.

 

این در مورد موبایل حتی درست تر است ، زیرا فقط یک سیگنال لکه دار و چند ثانیه بیشتر انتظار می رود تا کاربر علاقه خود را از دست بدهد و به صفحه بعدی برود.

 

اخیراً در تلفن همراه ، شاهد محبوبیت بیشتر صفحه های اسکلت و بارگذاری تدریجی هستیم.

 

بارگذاری تدریجی باعث می شود عناصر جداگانه یک سئو چیست  صفحه به محض بارگیری ، به جای نمایش همه موارد به صورت یکجا ، قابل مشاهده باشند.

 

در حالی که عناصر جداگانه بارگیری می شوند ، شما یک صفحه اسکلت را مشاهده می کنید که اساساً یک قاب سیم صفحه است. مثال زیر یک صفحه اسکلت از فیس بوک است.

 

موبایل-رفتارها-طراحی-وب-3

فایده بارگیری تدریجی و اسکلت اسکلت این است که کاربران احساس می کنند در حال پیشرفت است و باعث می شود زمان انتظار کوتاهتر شود.

 

این روند اکنون به سایت های دسک تاپ تبدیل شده و جایگزین کردن نوارهای پیشرفت و چرخان های قدیمی (یا کار با آنها) آغاز شده است.

 

می توانید سایت هایی مانند Linkedin و برنامه هایی مانند Slack را ببینید که قبلاً از این روش استفاده کرده اند.

 

موبایل-رفتارها-طراحی-وب-3-3

4. استفاده از Emojis

Emojis در سال 2011 وارد صحنه تلفن شد و از آن زمان به بعد بسیار پربار شده و حتی فیلم خود را نیز دارد.

 

با توجه به اینکه افراد متون و توییت های خود را با شکلک های مختلف متصل می کنند ، جای تعجب نیست که بازاریاب ها این روند را دنبال کرده و راه هایی برای استفاده از آن در بازاریابی خود پیدا کرده اند.

 

یکی از زمینه هایی که بازاریابان با ایموجی ها موفقیت بسیاری می بینند ، در موضوعات ایمیل است. Experian کشف کرد که 56 درصد از مارک هایی که در موضوع خود از شکلک استفاده می کنند ، نرخ بازتری بیشتری دارند. Emoji ها با گفتن مطالب بیشتر با کمتر به ما در صرفه جویی در فضای محدود متن کمک می کنند.

 

ایموجی ها نه تنها به ما در صرفه جویی در فضا کمک می کنند ، بلکه به راحتی قابل تشخیص هستند و به شرکت ها کمک می کنند تا کمی شخصیت و سرگرمی به بازاریابی خود تزریق کنند.

 

در IMPACT ما از این روش در صفحه مربوط به خود با موجی دوستانه استفاده کردیم:

 

موبایل-رفتارها-طراحی-وب-4

5. سبک مینیمالیسم از طراحی

سبک مینیمالیستی طراحی مبتنی بر این ایده است که "کمتر بیشتر است".

 

مینیمالیسم و ​​طرح های رنگی ساده در ابتدا در سایت های موبایل به منظور بهبود زمان بارگیری و جلوگیری از سردرگمی و بهم ریختگی در املاک و مستغلات با صفحه نمایش محدود مورد استفاده قرار گرفت.

 

امروزه طراحان از این مفهوم استفاده کرده و آن را در سایت های دسک تاپ گسترش داده اند ، که به مراتب تحت تأثیر Material Design Google قرار دارد.

 

اجرای طراحی مینیمالیستی به کاربران شما کمک می کند تا یک نقطه کانونی مشخص برای هر صفحه داشته باشند.

 

فضای سفید فراوانی که بسیاری از سایت های مینیمال از آن استفاده می کنند ، هضم اطلاعات هر یک بخش را برای کاربران آسان می کند. این همچنین ما را به عنوان بازاریاب مجبور می کند که متوقف شویم و واقعاً در مورد آنچه کاملاً لازم است در یک صفحه و آنچه فقط کرک است ، فکر کنیم.

 

یکی از مثالهای مورد علاقه من ، صفحه اصلی نرم افزار نمونه سازی Marvel App است.

 

موبایل-رفتارها-طراحی-وب-5

درست وقتی به صفحه اصلی آنها می روید ، با بیان واضح و واضحی از آنچه نرم افزار آنها انجام می دهد و نحوه ثبت نام از شما استقبال می کنند.

 

همانطور که در صفحه پیمایش می کنید ، سایت بسیار باز و تمیز احساس می شود. این بیش از حد متن نیست اما هنوز می توانید تمام اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

6. تجربه های پردازشی برای SaaS

استفاده از کاربر روی اینترنت دیگر فقط یک تجربه محدود به برنامه ها و سایت های تلفن همراه نیست. این توسط شرکتهایی استفاده می شود که خدمات یا ویژگیهای نرم افزاری منحصر به فرد را ارائه می دهند که ممکن است کاربر با آنها آشنا نباشد. صرف نظر از اینکه در یک سایت موبایل یا دسک تاپ باشند.

 

به زبان ساده ، استفاده از پردازنده کاربر ابزاری است که مشتریان را با عناصر خاصی از خدمات شما آشنا می کند تا اطمینان حاصل کنند که در موفقیت آن موفق هستند.

 

بعضی از سایت ها مانند Quora از این استراتژی به عنوان یک کتابچه راهنمای راه اندازی استفاده می کنند تا کاربران روی محصول خود کار کنند.

 

موبایل-رفتارها-طراحی-وب-6

سایت های دیگری مانند Duolingo از تنظیمات موجود در سیستم خود استفاده می کنند تا ویژگی های مختلفی را که می توانید در نرم افزار خود استفاده کنید به شما یادآوری کند.

 

موبایل-رفتارها-طراحی-وب-6-2

این پردازنده ها کار شگفت انگیزی در کاهش اصطکاک یا تردید کاربر در هنگام استفاده از نرم افزار شما دارند.

 

آنها همچنین به شما این فرصت را می دهند که واقعاً احساس خوبی داشته باشید و کاربرانتان را از صحنه کار لذت ببرید.

 

غذای آماده کلیدی

با ادامه رشد موبایل ، احتمالاً شاهد روندهای بیشتر و بیشتری مانند موارد ذکر شده در بالا به سایت های دسک تاپ خواهیم بود.

 

بنابراین ، برنامه ها و وب سایت های مورد علاقه خود را تحت نظر داشته باشید و طوفان فکری کنید که چگونه می توانید از یک رفتار مشابه در وب سایت خود استفاده کنید.

 

داشتن ذهنیت آزاد نسبت به این روندها می تواند در ایجاد تجربه بهتر در وب سایت شما تفاوت ایجاد کند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش