متن لنگر پیوند

متن لنگر پیوند

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 12:24 | بازدید : 60
نویسنده : admin | نظرات (0)

سئو سایت و بهینه سازی وب‌سایت در تهران- SEO | ایران سایت ۰۲۱۸۸۸۸۶۴۵۰

 

متن لنگر پیوند خود را بهینه کنید. همچنین باید متن لنگر را برای پیوند خود بهینه کنید - متنی که پیوند شما در آن جاسازی شده است. روش های قدیمی سئو در مدارس قدیمی حکم می کند که شما باید عبارت کلمه کلیدی خود را در اینجا وارد کنید ، اما این روش تا حدودی منسوخ شده است. در عوض ، متن شما باید بهینه شود تا آنچه را که پیوند شما به آن نشان می دهد توصیف کند. به عنوان مثال ، می توانم وبلاگ دیگری را با بیان اینكه "من در پست اخیر وبلاگ خود در مورد یافتن مزیت های رقابتی با محتوا ، بیشتر درباره بازاریابی محتوا بحث می کنم ، معرفی کنم. توجه داشته باشید که متن پیوند داده شده چگونه توصیف آشکار و معقولی دارد و به طور طبیعی حاوی چند کلمه کلیدی است که می توانند با این قطعه مرتبط شوند.

از ملاحظات ویژه متا سئو چیست داده آگاه باشید. منبع انتخاب شما ممکن است دارای ترجیحات خاص یا سیستم های خاصی باشد که از ایجاد متا داده خود جلوگیری می کند یا در غیر این صورت استانداردهای سختگیرانه در مورد داده های ایجاد شده دارد. به عنوان مثال ، ممکن است شما را وادار کنند که یک تگ لاین ایجاد کنید ، اما تهیه همه عناوین و توضیحات را خود آنها بر عهده بگیرند. این امر آنچنان که ممکن است فکر کنید مهم نیست ، زیرا این مقاله در سایت آنها است ، نه شما و آنها علاقه زیادی به جلب بیشترین میزان بازدید دارند. در اینجا از کنار کشیدن کنترل خود نترسید.

همچنین باید توجه داشته باشید که ناشران مختلف سیستم ها ، فرایندها و استانداردهای مختلفی خواهند داشت. اگر بخواهید از همه آنها نهایت استفاده را ببرید ، باید سازگار شوید.

 

سازگاری و سازگاری

اکنون که از زیر و بم نحوه بهینه سازی پست وبلاگ برای سئو اطلاعات دارید ، فقط دو قانون کلی دیگر وجود دارد که برای موفقیت باید از آنها پیروی کنید. اولین قاعده قوام است. وقتی این بهترین روش ها را دنبال می کنید نمی توانید انتخاب و انتخاب کنید ، یا فقط اگر می خواهید در طولانی مدت به موفقیت برسید بعضی از آنها را دنبال کنید. شما باید این روشهای بهینه سازی را در هر قطعه ای که منتشر می کنید ، مهم نیست. به طور کلی ، این تاکتیک ها به شما کمک می کند محتوای بهتر ، با ارزش تر و متمرکز بر روی کاربر بنویسید ، و چند اصلاح فنی که باید انجام دهید ، تکمیل هر یک فقط چند دقیقه طول می کشد. ارزش سرمایه گذاری اضافی را دارد ، اما فقط اگر این کار را مرتبا انجام دهید.

 

قانون دیگر قانون سازگاری است. مردم از اولین بار تاکنون محتوای کاملی تولید نمی کنند. شما عناوین کامل یا توضیحات متا را نخواهید نوشت ، و در اولین بار مجموعه "کامل" کلمات کلیدی را هدف قرار نخواهید داد. برای استراتژی خود کمی وقت بگذارید تا ارزش آن را ثابت کند ، اما اگر چیزی جواب نمی دهد ، نمی توانید از تغییر آن ترسید. یک متغیر را انتخاب کنید ، یک تعدیل انجام دهید و ببینید آیا اوضاع بهبود می یابد یا خیر. این کار را تکرار کنید تا زمانی که شروع به دیدن نتایج مورد نظر خود نکنید.

 

Google’s Freshness Update

Google Freshness Update نشان داده است که Google برای نشان دادن اطلاعات به روز و تازه در نتایج جستجوی خود چقدر اهمیت قائل است. این دلیل عمده ای است که وب سایت ها اطمینان حاصل می کنند که محتوای موجود خود را به طور مداوم به روز می کنند و همچنین محتوای جدیدی را منتشر می کنند.

 

پست های وبلاگ نیز در گروه صفحاتی قرار می گیرد که موتورهای جستجو دوست دارند آنها را خزنده و نمایه کنند. نه تنها شرکت ها باید صفحات منظم محتوای وب سایت خود را به طور مرتب به روز کنند (به عنوان مثال صفحات "درباره ما" و "تماس با ما") ، بلکه پست های وبلاگ باید رسانه ای باشد که از طریق آن ارزش اضافی قابل توجهی به خوانندگان ، مشتریان و مشتریان بالقوه اضافه می شود. آنها دوز تازه ای را که موتورهای جستجو بدنبال آن هستند فراهم می کنند.

 

مخلوط محتوای وبلاگ: اخبار شرکت و ارزش منحصر به فرد

یکی از انواع محتوایی که برای سئو و خوانندگان بسیار مناسب است ، اخبار شرکت است که می تواند شامل استخدام های جدید ، محصولات ، خدمات یا مکان های جدید باشد. این نوع پست ها با اطلاعاتی (مانند نام کارمندان ، نام محصول و نام شهر) پر شده است که ممکن است کاربران در موتورهای جستجو به دنبال آن باشند. آنها همچنین آنچه اخیراً در شرکت اتفاق افتاده است و برای مشتریان بالقوه مفید است را نشان می دهند و به Google نشان می دهند که این شرکت خدمات مشتری را جدی می گیرد و آنها را به عنوان کاندیدای بهتر برای نمایش برجسته نتایج جستجو تبدیل می کند. تأکید Google بر محتوای تازه ناشی از تمایل وی به ارائه به روزترین اطلاعات موجود برای بازدیدکنندگان وب سایت است ، زیرا این امر تجربه بهتری به کاربران می دهد.

 

علاوه بر خوانندگان و مشتریان موجود که می توانند از این نوع اخبار به روز باشند ، بازدید کنندگان جدید همچنین از یک نگاه منسجم در مورد آنچه شرکت اخیراً مورد توجه قرار داده است قدردانی می کنند. این می تواند منجر به بازدیدهای مکرر یا حتی تماسی شود که می تواند به فروش تبدیل شود.

 

ترکیبی خوب از محتوای وبلاگ شامل چگونه صفحه اول گوگل باشیم  انتشار اخبار منحصر به فرد ویژه شرکت و همچنین مقالاتی است که ارزش جذاب و عملی را برای خوانندگان ارائه می دهد. در حالی که نوشتن مقالات اطلاعاتی یا بصیرت آمیز برای یک وبلاگ بسیار عالی است ، پرتاب کردن اخبار یک بار در زندگی به عنوان بخشی از وبلاگ شرکت ، تنوع حتی بهتری را فراهم می کند.

 

خوانندگان درگیر = ترافیک و دید بیشتر

سان فرانسیسکو استارت آپ

موتورهای جستجو در حال حاضر در جستجوی شخصی سازی شده هستند تا با دقت بیشتری نتایج مناسب را برای کاربران خود پیدا کنند. این بدان معنی است که شرکت ها باید با تمرکز محتوای وبلاگ خود بر روی بیشترین موارد ، این نیاز را برآورده کنند

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش